reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Kubinová

Kristína Kubinová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Náš život je taký, akým ho robia naše myšlienky... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Je český dabing naozaj lepší?

Kristína Kubinová

Je český dabing naozaj lepší?

Je zaujímavé, že ak sa spýtate Slováka, aký má názor na slovenský dabing, vo väčšine prípadov odpovie, že nestojí za nič a oveľa radšej si pozrie film, či seriál, nadabovaný v češtine. Prečo je to tak? Naozaj je rozdiel medzi českým a slovenským dabingom až taký markantný? Alebo je to len vsugerovaná predstava.

  • 5. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 0
Krása, dar alebo zodpovednosť?

Kristína Kubinová

Krása, dar alebo zodpovednosť?

Som zvláštna! Ale to je v dnešnej dobe veľa ľudí. Mojou slabinou je, že som NEZARADITEĽNÁ. Áno nezaraditeľná! Ako sa tak prechádzam po ulici a deň čo deň pozerám na tie dokonalé tváričky, ktoré si zo svojho vzhľadu urobili „ životný štýl“, uvažujem, či i oni nemajú ten istý problém ako ja. Aby som sa konečne dostala k jadru veci- JA JEDNODUCHO NEVIEM, či som „intelektuál“, alebo „ fiflena“ !Aby ste ma lepšie pochopili, pokúsim sa vám všetko vysvetliť.

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 399x
  • 0
Hlava štátu- a čo s ňou?

Kristína Kubinová

Hlava štátu- a čo s ňou?

Ak sa pozrieme späť do minulosti, na čele takmer každého štátneho zriadenia vždy stála silná vedúca osobnosť. V dávnejšej minulosti to boli kráľovné a králi, ktorí mali tak reprezentatívnu funkciu, ako aj hlavné slovo pri rozhodovaní o dôležitých štátnych otázkach. Ako vieme i dnes je anglická  kráľovná na čele monarchie, ale je potrebné podotknúť, že ide o monarchiu konštitučnú. Kráľovnej teda zostala akási „ reprezentatívna funkcia“, ktorej úlohy však plní znamenite a dodnes je kráľovská rodina významnou ikonou pre mnohých Britov.

  • 10. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 403x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu